Menu podmiotowe
|
Ogłoszenia 2013
Informację udostępniono: 24.01.2013 10:23
Ostatnia aktualizacja: 10.01.2014 08:13
O G Ł O S Z E N I E
Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późń. zm.), art. 39 ust1, art.46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późń. zm.), a także uchwały nr XVIII/39/2008 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 24 kwietnia 2008 r.
WÓJT GMINY OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
z dnia 22 listopada 2012 r. O OTWARTYM KONKURSIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ
Na podstawie art. 25 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) oraz art. 13-16 ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.)
Wójt Gminy Pruszcz Gdański
otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2014 zadania z zakresu pomocy społecznej, który jest skierowany do podmiotów uprawnionych w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.
I. Rodzaj zadania Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowane do poszczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia – autyzmu.
II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania Planowana wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania - 125.000,00 zł przy założeniu, że opieką będzie objętych 13 osób.
III. Zasady przyznawania dotacji Warunkiem przyznania dotacji jest wybór oferty przez organ ogłaszający otwarty konkurs ofert i podpisanie umowy o powierzenie wykonania zadania publicznego wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji. Dotacja na realizację zadania przekazywana będzie w transzach miesięcznych po przedłożeniu przez wykonującego zadanie meldunku o wysokości poniesionych wydatków w danym miesiącu, chyba że środki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego będą wpływać w późniejszych terminach. W takim przypadku dotacja będzie przekazywana po otrzymaniu środków z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.
IV. Termin i warunki realizacji zadania Termin realizacji zadania ustala się na okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci autystycznych, może być powierzone wyłącznie osobom posiadającym kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.)
V. Miejsce i termin składania ofert Oferty na realizację zadania o którym mowa w części I ogłoszenia, należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej pod rygorem pozostawienia bez rozpatrzenia w nieprzekraczalnym terminie do 16 grudnia 2013 roku do godziny 8:30 (z adnotacją „Konkurs – autyzm 2013”) w biurze podawczym lub sekretariacie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy. UWAGA!
1. Podmiot ubiegający się o realizację zadania składa ofertę, która powinna zawierać:
VII. Termin dokonania wyboru oferty, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty 1. Otwarcie ofert i podanie nazw oferentów, którzy przystąpili do konkursu nastąpi
VIII. Zrealizowane zadanie publiczne tego samego rodzaju przez Gminę Pruszcz Gdański w roku 2013 i w latach poprzednich Gmina Pruszcz Gdański zrealizowała zadanie tego samego rodzaju, przeznaczając na ten cel kwotę:
/-/ Magdalena Kołodziejczak
Pruszcz Gdański, dnia 14.06.2013r. MG. 0123.1.2013
Wójt Gminy
OGŁOSZENIE O KONKURSIE WÓJT GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora I. Szkoły Podstawowej w Wiślinie, ul. Mostowa 5, 83-021 Wiślina II. Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Wiślince, ul. Szkolna 10, 83-011 Wiślinka Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek ( Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436 ze zmianami) oraz spełnia kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wyksztalcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. z 2009 r. poz.400 ze zmianami )1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który: 1. ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacjedo zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole, 2. ukończył studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego, 4. uzyskał: a) co najmniej dobra ocenę w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 36a ust.4 oraz ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( tekst jednolity w Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 ze zmianami), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem stanowiska dyrektora, 6. nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity w Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zmianami), a w przypadku nauczyciela akademickiego – kara dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, ze zmianami) oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie dyscyplinarne,5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, 7. nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 8. nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, 9. nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz.114 ze zmianami) 2. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył kolegium nauczycielskie albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiskanauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce i spełnia wymagania określone w pkt1 ppkt 2-9. 3. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba nie będąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania: 1. posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczymoraz Konfederacji Szwajcarskiej, 2. ukończyła studia magisterskie, 3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy nastanowisku kierowniczym, 4. ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych, 5. nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne, 6. spełnia wymagania określone w pkt1 ppkt 2,5,7 i 9. Oferta osoby przystępującej do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły powinna zawierać następujące dokumenty: 1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły, 2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata, 3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o: - stażu pracy pedagogicznej - w przypadku nauczyciela albo - stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo - stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem, 4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3, 5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą, 6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym, 7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne, 8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z poźn. zm.), 10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.) - w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły, 11) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela, 12) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego, 13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego, 14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem, 15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i telefonem kontaktowym oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora w…………………………………” ( nazwa szkoły) w terminie do dnia 7 maja 2013 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański. W przypadku wysłania oferty pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Pruszcz Gdański nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Wójt Gminy Magdalena Kołodziejczak Pruszcz Gdański, 22 kwietnia 2013 r.
Zarządzenie Nr 12/2013 Na podstawie art. 30 ust. 1 z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity w Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z Uchwałą nr LV/83/2010 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 21 października 2010r. § 2. Konsultacje prowadzane są z wykorzystaniem nowoczesnych technik informatycznych poprzez umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pruszcz Gdański. § 3. Wyznacza się termin trwania konsultacji od 4 marca do 25 marca 2013 roku. § 4. Stanowiska i opinie w sprawie należy składać do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański w terminie do 25 marca 2013 r. za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej urzędu (www.pruszczgdanski.eboi.pl). § 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Pruszcz Gdański, 21.01.2013r.
GK-GE.7021.10.2013
Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.); Wójt Gminy Pruszcz Gdański
Wnioski i uwagi w sprawie, można składać do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub kierować na adres internetowy sekretariat@pruszczgdanski.pl w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj w dniach 28.01.2013- 18.02.2013r. Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z materiałami w sprawie, na stronie internetowej <zobacz> - 12MB, lub w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański Referat Gospodarki Komunalnej w Rotmance ul. Sportowa 25 w pok. nr 5 w godzinach pracy urzędu.
Wprowadził(a): Sebastian Jasiak Zatwierdził(a): Sebastian Jasiak |
|||
|