Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna
 

 
Strona główna
 

Urząd Gminy Pruszcz Gdański - wersja archiwalna

Menu podmiotowe





 
Urząd Gminy Pruszcz Gdański 
 
Urząd 
 
Ogłoszenia


Ogłoszenia 2013


Informację udostępniono: 24.01.2013 10:23
Ostatnia aktualizacja: 10.01.2014 08:13


 

 

O G Ł O S Z E N I E
WÓJTA GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
O WYŁOŻENIU DO PUBLICZNEGO WGLĄDU
PROJEKTU ZMIANY  MIEJSCOWEGO  PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI – CZĘŚĆ WYŻYNNA
  FRAGMENTÓW OBRĘBÓW  GEODEZYJNYCH JUSZKOWO I STRASZYN
WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO

 Na podstawie art. 17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późń. zm.), art. 39 ust1, art.46 pkt 1, art. 54 ust. 2 i 3   ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 z późń. zm.), a także  uchwały nr XVIII/39/2008  Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 24 kwietnia 2008 r.


zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu
PROJEKTU ZMIANY  MIEJSCOWEGO  PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI – CZĘŚĆ WYŻYNNA
  FRAGMENTÓW OBRĘBÓW  GEODEZYJNYCH JUSZKOWO I STRASZYN
WRAZ Z PROGNOZĄ ODDZIAŁYWANIA NA ŚRODOWISKO
w dniach od 29 listopada 2013 r. do 02 stycznia 2014 r.
w siedzibie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański przy ul. Wojska Polskiego 30 w Pruszczu Gdańskim w pokoju nr 25 w godzinach od 8 00 do 15 00 - w pon, wtorki, czwartki i piątki;  w środy w godzinach od 8 00 do 17 00 .
Projekt zmiany planu obejmuje:
1) fragment obrębu geodezyjnego Juszkowo,  położony we wschodniej części miejscowości Juszkowo, po północnej stronie ul.Raduńskiej i po zachodniej stronie ul.Zakątek;
2) fragment obrębu geodezyjnego Straszyn, pomiędzy ul. Na Skarpie  i ul.Dworcową.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami odbędzie się  w dniu 10 grudnia  2013 r. w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański przy ul. Wojska Polskiego 30, w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w godz. 14˚˚ - 15˚˚.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 647 z późń. zm.) oraz zgodnie z art. 46 pkt 1 oraz art. 54 ust.2 ustawy  z  dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2008 r. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie miejscowego, może wnieść uwagi i wnioski.
 Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnie do protokołu, za pomocą środków komunikacji elektronicznej (bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem, o którym mowa w ustawie z dnia 18 września 2001 r. o podpisie elektronicznym) z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 stycznia 2014 r. na adres: Urząd Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański oraz gpirg@pruszczgdanski.pl.
Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Pruszcz Gdański.
                                                                                  

WÓJT  GMINY
 PRUSZCZ GDAŃSKI


OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

 

z dnia 22 listopada 2012 r.

O OTWARTYM KONKURSIE OFERT NA REALIZACJĘ ZADANIA Z ZAKRESU POMOCY SPOŁECZNEJ

 

Na podstawie art. 25 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. 2013 r. poz. 182 z późn. zm.) oraz art. 13-16 ustawy z 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 z późn. zm.)

 

Wójt Gminy Pruszcz Gdański
o g ł a s z a

otwarty konkurs ofert na realizację w roku 2014 zadania z zakresu pomocy społecznej, który jest skierowany do podmiotów uprawnionych w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.

 

I. Rodzaj zadania

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, dostosowane do poszczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia – autyzmu.

 

II. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania

Planowana wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację tego zadania  - 125.000,00 zł przy założeniu, że opieką będzie objętych 13 osób.
Wysokość dotacji może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób objętych opieką lub w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia środków finansowych przyznanych przez Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku na realizację zadania.

 

III. Zasady przyznawania dotacji

Warunkiem przyznania dotacji jest wybór oferty przez organ ogłaszający otwarty konkurs ofert i podpisanie umowy o powierzenie wykonania zadania publicznego wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji.

Dotacja na realizację zadania przekazywana będzie w transzach miesięcznych po przedłożeniu przez wykonującego zadanie meldunku o wysokości poniesionych wydatków w danym miesiącu, chyba że środki z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego będą wpływać w późniejszych terminach. W takim przypadku dotacja będzie przekazywana po otrzymaniu środków z Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.

 

IV. Termin i warunki realizacji zadania

Termin realizacji zadania ustala się na okres od 1 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r.
Zadanie realizowane będzie przez wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania osoby, dla której uprawnienie do świadczeń w odpowiednim wymiarze ustali decyzją Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim z siedzibą w Cieplewie.

Wykonanie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi – dzieci autystycznych, może być powierzone wyłącznie osobom posiadającym kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 z późn. zm.)

 

V. Miejsce i termin składania ofert

Oferty na realizację zadania o którym mowa w części I ogłoszenia, należy złożyć w zamkniętej kopercie w formie pisemnej pod rygorem pozostawienia bez rozpatrzenia w nieprzekraczalnym terminie do 16 grudnia 2013 roku do godziny 8:30 (z adnotacją „Konkurs – autyzm 2013”) w biurze podawczym lub sekretariacie Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy.

UWAGA!
W przypadku wysłania oferty pocztą musi ona wpłynąć do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański do 13 grudnia 2013 roku do godz. 15:00 – nie decyduje data stempla pocztowego.


VI. Treść oferty

   1.  Podmiot ubiegający się o realizację zadania składa ofertę, która powinna zawierać:
1) szczegółowy zakres rzeczowy zadania publicznego proponowanego do realizacji;
2) termin i miejsce realizacji zadania publicznego;
3) kalkulację przewidywanych kosztów realizacji zadania publicznego;
4) informację o wcześniejszej działalności organizacji pozarządowej lub podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie składających ofertę w zakresie, którego dotyczy zadanie publiczne;
5) informację o posiadanych zasobach rzeczowych i kadrowych zapewniających wykonanie zadania publicznego oraz o planowanej wysokości środków finansowych na realizację danego zadania pochodzących z innych źródeł;
6) deklarację o zamiarze odpłatnego lub nieodpłatnego wykonania zadania publicznego.
 2. Oferta winna zostać sporządzona według wzoru oferty zadania publicznego  stanowiącego załącznik nr 1 do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej  z 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy  dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania  tego zadania (Dz. U. 2011, Nr 6, poz. 25) wraz z następującymi załącznikami:
1) kopia aktualnego odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, innego rejestru lub ewidencji;
2) w przypadku wyboru innego sposobu reprezentacji podmiotów składających ofertę wspólną niż wynikający z Krajowego Rejestru Sądowego lub innego właściwego rejestru – dokument potwierdzający upoważnienie do działania w imieniu oferenta(-ów).

 

VII. Termin dokonania wyboru oferty, tryb i kryteria stosowane przy wyborze oferty

1. Otwarcie ofert i podanie nazw oferentów, którzy przystąpili do konkursu nastąpi
 16 grudnia 2013 r. o godz. 9:00 w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański, ul. Wojska  Polskiego 30 /sala konferencyjna na parterze/.
2. Złożone oferty podlegają ocenie pod względem formalnym i merytorycznym przeprowadzonej przez komisję konkursową powołaną przez Wójta Gminy, która przedstawi Wójtowi Gminy opinię o złożonych ofertach.
3. Dokonując oceny formalnej ofert komisja konkursowa w pierwszej kolejności sprawdza czy oferta spełnia wymogi formalne określone w ogłoszeniu.
4. Dokonując oceny merytorycznej ofert komisja konkursowa:
 a) ocenia możliwość realizacji zadania publicznego przez oferenta;
 b) ocenia przedstawioną kalkulację kosztów realizacji zadania publicznego, w tym w  odniesieniu do zakresu rzeczowego zadania;
 c) ocenia proponowaną jakość wykonania zadania i kwalifikacje osób, przy udziale  których oferent będzie realizować zadania publiczne;
 d) uwzględnia planowany przez organizację pozarządową lub podmioty wymienione  w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie,  wkład  rzeczowy, osobowy, w tym świadczenia wolontariuszy i pracę społeczną członków;
 e) uwzględnia analizę i ocenę realizacji zleconych zadań publicznych w przypadku  oferentów, którzy w latach poprzednich realizowali zlecone zadania publiczne,  biorąc pod uwagę rzetelność i terminowość oraz sposób rozliczenia otrzymanych na  ten cel środków.
5. Decyzję o wyborze podmiotu, któremu zostaną zlecone zadania podejmuje Wójt Gminy Pruszcz Gdański, po zapoznaniu się z opinią komisji konkursowej do 20 grudnia 2013 roku.
6. Decyzja Wójta Gminy jest ostateczna.
7. Wójt Gminy zastrzega sobie możliwość nierozstrzygnięcia konkursu.
8. W uzasadnionych przypadkach zastrzega się możliwość unieważnienia konkursu.
9. Z podmiotem, którego oferta zostanie wybrana zostanie zawarta umowa o powierzenie wykonania zadania publicznego wraz z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji, według ramowego wzoru umowy określonego w rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 grudnia 2010 roku w sprawie wzoru oferty i ramowego wzoru umowy dotyczących realizacji zadania publicznego oraz wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania (Dz. U. 2011, Nr 6, poz. 25).
10. Ogłoszenie zawierające rozstrzygnięcie konkursu ofert zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pruszcz Gdański oraz na stronie internetowej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.

 

VIII. Zrealizowane zadanie publiczne tego samego rodzaju przez Gminę   Pruszcz Gdański w roku 2013 i w latach poprzednich

 Gmina Pruszcz Gdański zrealizowała zadanie tego samego rodzaju, przeznaczając  na ten cel kwotę:
 110.000,00 złotych w 2012 roku,
 125.000,00 złotych w 2013 roku.


      Wójt

              /-/ Magdalena Kołodziejczak

 

 


 

Pruszcz Gdański, dnia 14.06.2013r.

MG. 0123.1.2013


KOMUNIKAT WÓJTA GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI

 
 Wójt Gminy Pruszcz Gdański podaje do publicznej wiadomości ( poprzez ogłoszenie w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Gminy Pruszcz Gdański oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ) treść uchwały nr XXXII/41/2013 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 11 czerwca 2013r. w sprawie zamiaru połączenia samorządowych instytucji kultury – Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie oraz Biblioteki Publicznej Gminy Pruszcz Gdański z siedzibą w Cieplewie.

     Wójt Gminy
  Magdalena Kołodziejczak

 

 


 

 

 

OGŁOSZENIE  O  KONKURSIE

WÓJT GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora

I. Szkoły Podstawowej w Wiślinie, ul. Mostowa 5, 83-021 Wiślina
II. Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Wiślince, ul. Szkolna 10,  83-011 Wiślinka

Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania wynikające
z rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek ( Dz. U. z 2009 r. Nr 184, poz. 1436 ze zmianami) oraz spełnia kryteria określone  w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wyksztalcenia
lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli ( Dz. U. z 2009 r. poz.400 ze zmianami )

1. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować nauczyciel mianowany
lub dyplomowany, który:

1. ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacjedo zajmowania stanowiska nauczyciela w danej szkole,
2. ukończył studia wyższe lub studia  podyplomowe z zakresu zarządzania albo kurs  kwalifikacyjny z zakresu zarządzania oświatą, prowadzony zgodnie z przepisami  w sprawie placówek doskonalenia nauczycieli,
3. posiada co najmniej pięcioletni staż pracy pedagogicznej na stanowisku nauczyciela lub pięcioletni staż pracy dydaktycznej na stanowisku nauczyciela akademickiego,
4.  uzyskał:
a) co najmniej dobra ocenę w okresie ostatnich pięciu lat pracy lub
b) pozytywną ocenę dorobku zawodowego w okresie ostatniego roku albo
c) w przypadku nauczyciela akademickiego – pozytywną ocenę pracy w okresie ostatnich czterech lat pracy w szkole wyższej, przed przystąpieniem do konkursu na stanowisko  dyrektora, a w przypadku, o którym mowa w art. 36a ust.4 oraz ust.3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( tekst jednolity w Dz. U. z 2004 r. Nr 256,  poz. 2572 ze zmianami), jeżeli nie przeprowadzono konkursu – przed powierzeniem  stanowiska dyrektora,
5. spełnia warunki zdrowotne niezbędne do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
6.  nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity w Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zmianami), a w przypadku nauczyciela akademickiego – kara dyscyplinarną, o której mowa w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie  wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, ze zmianami) oraz nie toczy się przeciwko niemu  postępowanie dyscyplinarne,
7.  nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8.  nie toczy się przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego,
9.  nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami  publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r.o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz.114 ze zmianami)

2. Stanowisko dyrektora publicznej szkoły podstawowej może zajmować również nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który ukończył studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył kolegium nauczycielskie albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiskanauczyciela w danym przedszkolu, szkole lub placówce i spełnia wymagania określone w pkt1 ppkt 2-9.

3.  Stanowisko dyrektora publicznej szkoły może zajmować osoba nie będąca nauczycielem, która spełnia łącznie następujące wymagania:

1.  posiada obywatelstwo polskie, z tym że wymóg ten nie dotyczy obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich  Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczymoraz Konfederacji Szwajcarskiej,
2.     ukończyła studia magisterskie,
3.   posiada co najmniej pięcioletni staż pracy, w tym co najmniej dwuletni staż pracy nastanowisku kierowniczym,
4.     ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z praw publicznych,
5.  nie toczy się przeciwko niej postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
6.    spełnia wymagania określone w pkt1 ppkt 2,5,7 i 9.

Oferta osoby przystępującej do konkursu na stanowisko dyrektora szkoły powinna zawierać następujące dokumenty:

1)   uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania i rozwoju szkoły,
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
3)    życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej  - w przypadku nauczyciela albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
4)    oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w punkcie 3,
5)    oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą,
6)    zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym,
7)    oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne,
8)    oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9)    oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych  z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( Dz. U. z 2005 r. Nr 14, poz. 114, z poźn. zm.),
10)     oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów  (Dz. U. z 2007 r. Nr 63, poz. 425, z późn. zm.) -  w przypadku kandydata  na dyrektora publicznej szkoły,
11)     oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela,
12)     oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
13)     oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art.  76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2006 r.  Nr 97, poz. 674, z późn. zm.) lub w  art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 164, poz. 1365, z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego,
14)     oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych - w przypadku osoby niebędącej nauczycielem,
15)     oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.



 Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym
  i telefonem kontaktowym oraz dopiskiem „Konkurs na stanowisko dyrektora  
   w…………………………………”
        ( nazwa szkoły)
  
w terminie do dnia 7 maja 2013 r. do godz. 15.00 w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański,
ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański. W przypadku wysłania oferty pocztą – decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

 Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Pruszcz
 Gdański nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.

O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną  powiadomieni indywidualnie.




                                                                                                Wójt Gminy
                                                                                      Magdalena Kołodziejczak
Pruszcz Gdański, 22 kwietnia 2013 r.



 


Zarządzenie Nr 12/2013
Wójta Gminy Pruszcz Gdański
z dnia 18 lutego 2013r.

w sprawie konsultacji dotyczących projektu programu
opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz Gdański


Na podstawie art. 30 ust. 1  z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity w Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z Uchwałą nr LV/83/2010 Rady Gminy Pruszcz Gdański z dnia 21 października 2010r.


§ 1. Przeprowadza się konsultacje z organizacjami pozarządowymi, których przedmiotem jest projekt uchwały w sprawie programu opieki nad bezdomnymi zwierzętami oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy Pruszcz Gdański, który stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Konsultacje prowadzane są z wykorzystaniem nowoczesnych technik informatycznych poprzez umieszczenie na stronie internetowej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański, Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pruszcz Gdański oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pruszcz Gdański.

§ 3. Wyznacza się termin trwania konsultacji od 4 marca do 25 marca 2013 roku.

§ 4. Stanowiska i opinie w sprawie należy składać do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański w terminie do 25 marca 2013 r. za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej urzędu (www.pruszczgdanski.eboi.pl).

§ 5.  Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 


           Pruszcz Gdański, 21.01.2013r.

 

GK-GE.7021.10.2013 


Zawiadomienie

Na podstawie art. 19 ust.1 ustawy Prawo energetyczne z dnia 10.04.1997 r. (t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 89 poz. 625, z późn. zm.);

Wójt Gminy Pruszcz Gdański
Zawiadamia:

  1. o podjęciu prac dotyczących opracowania aktualizacji projektu założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Gminy Pruszcz Gdański,
  2. że dla w/w przedsięwzięcia w dniu 18.12.2012 r. uzyskano pozytywną opinię Zarządu Województwa Pomorskiego,
  3. o możliwości zapoznania się z dokumentacją w sprawie w tym z dokumentem „aktualizacja założeń do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe” oraz wnoszenia uwag i wniosków w sprawie w terminie 21 dni,
  4. że Rada gminy uchwala założenia do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe, rozpatrując jednocześnie wnioski, zastrzeżenia i uwagi zgłoszone w czasie wyłożenia projektu założeń do publicznego wglądu.

Wnioski i uwagi w sprawie, można składać do Urzędu Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański lub kierować na adres internetowy sekretariat@pruszczgdanski.pl w terminie 21 dni od daty ukazania się niniejszego zawiadomienia, tj w dniach 28.01.2013- 18.02.2013r.

Osoby zainteresowane mogą zapoznać się z materiałami w sprawie, na stronie internetowej <zobacz> - 12MB, lub w Urzędzie Gminy Pruszcz Gdański Referat Gospodarki Komunalnej w Rotmance ul. Sportowa 25 w pok. nr 5 w godzinach pracy urzędu.

 

     










Wprowadził(a):
Sebastian Jasiak

Zatwierdził(a):
Sebastian Jasiak









Liczba odsłon: 2639